به پرسپوليسي ها آماده باش مي دهم
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

به پرسپوليسي ها آماده باش مي دهم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:7

حنيف عمران زاده مدافع استقلال که قبل از شروع فصل با مصدوميت مواجه شده بود، روزهاي پاياني مصدوميتش را سپري مي کند و خيلي زود به تمرينات بازخواهد گشت.

عمران زاده در مصاحبه با سايت فوتبال ايران پيرامون وضعيتش مي گويد:« خوشبختانه ديگر روزهاي پاياني مصدوميتم است و از اين هفته به تمرينات اضافه مي شوم. خداراشکر که آن روزها ديگر تمام شد.بدترين روزهاي عمرم را سپري کردم و هر روزش برايم يک کابوس بود. چقدر خوشحالم که بالاخره تمام شد. اينکه تيم بازي مي کرد و من نبودم، خيلي آزارم مي داد. شايد اگر در تعطيلات فصل اين دوران را پشت سر مي گذاشتم، اينقدر برايم سخت نمي گذشت.»

عمران زاده بيشتر از بابت نبودن در بازي با ملوان حسرت مي خورد و دليلش را هم اينطور عنوان مي کند:« خودم هم خيلي حسرت خوردم. دوست داشتم باشم و دوباره به ملوان گل بزنم. البته بازي برگشتي هم هست. در اين بازي جبران مافات مي کنم.»

حنيف البته به خاطر از دست دادن تيم ملي و کري نخواندن براي پرسپوليسي ها هم حسرت مي خورد:« از بابت تيم ملي و کري نخواندن براي پرسپوليسي ها هم حسرت خوردم.مطئنم که اگر بازي مي کردم دعوت مي شدم. انگيزه زيادي براي ملي پوش شدن داشتم اما خب مصدوميت اين فرصت را از من گرفت. البته هنوز هم فرصت براي ملي پوش شدن هست. مي خواهم با قدرت بازگردم و خودم را به کادر فني تيم ملي تحميل کنم. بدون شک اگر خوب باشم، از ديد کي روش پنهان نمي مانم.»

عمران زاده براي بازگشت به ميادين و کري خواندن براي دربي لحظه شماري مي کند:« وقتي دور باشي و کري بخواني که لذتي ندارد. دوست داشتم در بازي هاي بودم و کري مي خواندم. برگردم کري خواندن براي دربي را شروع مي کنم.براي دربي هميشه مي توان کري خواند. از کري خواندن براي پرسپوليسي ها که وقت و زمان نمي خواهد. براي بازگشت و اينکه در دربي باشم خيلي انگيزه دارم.»

حنبف مي خواهد در دربي دروازه پرسپوليس را باز كند.او مي گويد:«مي خواهم يک گل به اين تيم بزنم. فرقي هم نمي کند که چه کسي دروازه بان باشد. البته در يک برنامه تلويزيوني، تا توانستم براي سوشا کري خواندم. حرف زدنم فقط در بيرون از زمين نخواهد بود و در روز دربي، درون زمين هم حرف هايم را مي زنم. از همين حالا به پرسپوليسي ها آماده باش مي دهم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید